شنبه, 6 مرداد 1403

مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان زنجان

  • ساعت : ۰۹:۲۱
  • تاريخ :
     ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ 
  • تعداد بازدید : 149
پیام نوروزی دكتر عباسی رئیس مركز

دکتر نادر عباسی رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان زنجان طی پیامی آغاز سال جدید و عید نوروز را تبریک گفت. متن پیام به این شرح است:

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

یا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ

 

آغاز سال نو و بهار زیبای طبیعت در تقارن شکوهمند با ماه میهمانی خدا، پیام‌آور و نوید بخش دگرگونی و نو شدن با تأسی از بهار قرآن و طبیعت است.

ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ضیافت الله، آغاز سال جدید و عید باستانی نوروز را صمیمانه خدمت همه همکاران متعهد مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان زنجان و کلیه تلاشگران عرصه جهاد کشاورزی، تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و از درگاه خداوند متعال دوام عزت، سلامتی و عاقبت به خیری و همچنین نو شدن افکار و نورانی شدن دل را برای همه آرزومندم.

در سالی که گذشت در سایه تلاش، همدلی و کوشش بی بدیل همکاران عزیز اقدامات شایسته و دستاوردهای مهمی حاصل شد. ارتقاء بهره‌وری مرکز با پژوهش محور و دانش بنیان نمودن مزارع و باغات مرکز، به‌سازی، تجهیز و نوسازی زیرساخت‌های تحقیقاتی، اداری و آموزشی، افتتاح ساختمان اداری و تحقیقاتی پایگاه دیم خدابنده، ساماندهی، بهسازی و توسعه فعالیت‌های علمی پایگاه تحقیقاتی ماهنشان، آغاز فرایند گازکشی ایستگاه طارم، ایجاد سایت‌های الگویی و پایگاه‌‌های نوآورانه و دانش بنیان، راهبری تولید هسته‌های اولیه بذری و نظارت بر تولید بذر گواهی شده و مادری در سطح استان و ارتقای سطح فعالیت‌های آموزشی گوشه‌هایی از این اقدامات بود که بر خود فرض می‌دانم صمیمانه و خاضعانه از همت و تلاش‌های ارزنده و ماندگار همکاران عزیز تشکر و قدردانی نمایم.     

امیدوارم در سال جدید که با عنوان سال "جهش تولید با مشارکت مردم" از سوی مقام معظم رهبری نام گذاری شده است، با استمرار حرکت جهادی سال‌های گذشته با بهره‌گیری از توان و مشارکت کشاورزان پیشرو و تلفیق دانش بومی و مدرن، ضمن پویایی و عزم جدی برای خدمت رسانی علمی به تولیدکنندگان کشاورزی استان، پایه‌های " اقتدار غذایی" کشور که یکی از مهم‌ترین مولفههای اقتدار ملی است، در سایه نوآوری، نواندیشی، و دانش‌بنیان نمودن فعالیت‌ها، مستحکم‌تر از پیش شود.

 

نادر عباسی 

رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان زنجان

امتیاز :  ۵/۰۰ |  مجموع :  ۱

برچسب ها